12 Temmuz 2012 Perşembe

çok sıcaaaaaaaaakkkk

çok sıcaaakkkkkkkkkk...!
Laptopum yanmak üzre...ben yani şu sağdaki adam,resimde de görüldüğü gibi sıcaktan ambele olmuş bir vaziyetteyim.evde klimada yok,hoş olsa da şu çevreci hassasiyetim kullanmama mani olur ya.. özetle,okuyamıyor,yazamıyor  hatta düşünemiyorum bile.Blog aleminde de yazılar kesildi haliyle,herkes tatilde ve nazire yapar gibi fotoğraflarını neyin paylaşıyorlar.Paylaşmayın kardeşim bize ne nerede tatil yaptığınızdan,giden var gidemeyen di mi ama... Neyse serzenişlerimin dozunu kaçırmadan noktalamak en iyisi.Uyku tutmazsa ki tutmuyor,arkadaşımın bilgisayarından indirdiğim filmleri izlerim bende.Zamanında izlediğim filmler ama sırf sizin için tekrar izleyim dedim.Sonra kritik ederim kim bilir.Çoğunluğu  yerli film;KAÇIKLIK DİPLOMASI'ndan VAVİEN'e,İNCİR REÇELİ'den MOBYDİCK'e uzanan geniş saçma bir yelpaze..İşte öyleee,iyi geceler...

4 yorum:

  1. hele Izmirin sicagi hic cekilmiyor...bulundugum yerde net yok ve vinnnnn la vinlayamiyorum :(( bu atalet ne zaman gececek acaba....

    YanıtlaSil
  2. Selam kahve telvesi, vınn mınn ? çaktırmıyorsun ama sanırım sende bir tatil yöresindesin işte :)

    YanıtlaSil
  3. :))selam Levent . sürgündeyim sürgünde... medeniyetten uzak, gelen misafirlerin vınnlarıyla göz atıyorum arada bir..

    YanıtlaSil
  4. aldı beni bir merak şimdi :) neyse sürgün sona ersin durumla ilgili bir post yazarsın artık :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...