3 Temmuz 2013 Çarşamba

Mutlu yıllar KAfka..

Sevgili Kafka, bugün doğum gününmüş,sağ olsun gugul amca hatırlattı. Logoda (dodul diyorlar!)Değişim adlı eserinden esinlenmişler;böceğe dönüşen memur Gregor Samsa bir kapıyı aralıyor.

Ki öykülerinde kapı meseline hep değinmişindir.Dürüst olmak lazımsa elma ne alaka diye düşünmedim değil bir an,demek okumayalı epey oldu. Eh! Normaldir, ilk bu kitabınla tanışmıştım seninle.Gene gugul sağolsun elmayı baba Samsa’nın üzerine fırlattığını da akla getirdi. 3 temmuz… hm! Burcun neydi yahu senin :)
Neyse, buraya uğrayasım yoktu ama söz konusu sen olunca şart oldu ;) İyi ki doğmuşsun.Sevgiler…


2 yorum:

  1. Hoşgeldin, bloguna bakıyordum ve yazı yazmayınca meraklanmıştım. Kafka iyi ki doğmuş :)

    YanıtlaSil
  2. Hoşbulduk :) lakin buralardaydım;sadece yazmak yerine diğer blogları okumayı yeğliyordum.Kafka iyi ki doğmuş :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...