25 Mart 2016 Cuma

falan filan

Yazmam gerek biliyorum. Başkaca gereksinimlerim yok mu? Elbette var, gülmem gerek, direnmem, güçlü olmam, umutlu olmam, umut olmam gerek. Sevmem, sevilmem, sevişmem gerek. Mesela sarhoş olmam gerek, ama zaten şairin dediği gibi: “içkiye benzer bir şey var bu havalarda”. Unutmam gerek, hatırlamam gerek. Şarkı dinlemem gerek ama daha çok söylemem. Gitmem gerek, kalmam gerek. Karar vermeye karar vermem gerek. Susmam konuşmam gerek. Saat olmuş gecenin iki buçuğu öncelikle banyo yapıp uyumam gerek. Yapmam gereken şeylerle sizleri meşgul etmemem gerek.

Cıkk! Havamdaydım ama kaçtı gitti işte. Size anlatmam gereken öyle çok şey var ki oysa ve özellikle sana. Muhtemelen uyumak üzerisindir artık, uyuma. Hadi perdeni arala ve bir sigara daha yak, bak ay tam tepede şimdi. Gördün mü? Bende ona bakıyorum şu an. Aramızdaki onca mesafeye rağmen aynı anda aynı yere bakabiliyoruz.


Sanatına laf edemeyeceğim ama kendisinden siyaseten hiç haz etmediğim bir oyuncu geçen şöyle dedi : “aşk iki insanın iktidara karşı sergiledikleri en büyük devrimdir”.  İnsanlar seviyor seviliyor âşık oluyor bu coğrafyada bunca acıya rağmen. Evlenip bir çocuk getiriyorlar bu dünyaya. Haksız değil şu yukarıdaki lafı eden o vakit. Hala inanıyorlar insanoğluna, yarınlara inanıyor ve yarınlar için bir can getiriyorlar dünyaya. Gene anlaşılmaz oldum sanırım ve güya noktalıyordum yazıyı değil mi? hadi ben banyoya bıcı bıcı yapmaya ve sonra uyumalı artık. Uyumam gerek :)))

2 yorum:

  1. bugün hava çok kasvetli... ya da bana öyle geliyor. devrim yapasım yok.ne iktidara, ne dünyaya, ne de şu tembel ruhuma karşı. ben bir kaç gün böyle takılmayı düşünüyorum. sonrasına bakarız...:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...