30 Mayıs 2016 Pazartesi

Eften püften konular, işte kısaca hayatım

Kitaplara boğulmuş durumdayım.belki ilk kez okumaktan gına geliyor hayatımda.üstelik diş ağrısı da cabası... Sevdiğim bir işi yapıyorum nihayet ve terfide aldım ama son zamanlar çok zor geçiyor. Belki de zorluk görmedim hiç. Her türlü işi yaparım, istesinler hiç izin almam. Günde iki tır kamyonu çıkarayım gıkım çıkmaz. Ama söz konusu mental savaş ise yapamıyorum okur. Bu haftasonu nihayet finaller bitecek. İş dönüşü eve gelip aptal aptal tv ye bakmak biraz internette gezinmek istiyorum bende. Kimseyle ağız dalaşına gitmiyorum zira bu konuda çok seçiciyimdir. Cahille asla tartışmam zira kaybederim ve maalesef üst pozisyonlardaki kişiler dahi böyle. Ve bende susuyor sustukça eziliyorum sanki. İşte öyle. Sınavlar bitsin, işyerinde her şey bir yoluna girsin antidepresanı kesmeyi deneyeceğim. Ve gidip bir meyhane de kafa çekicem. Çok uzun zaman oldu... Neyse işte öyle. Genede şükürler olsun Tanrı'ya diyor ve ders başına geçiyorum
 İyi geceler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...