7 Mayıs 2016 Cumartesi

Selamlar

Kafalar ne karıştı di mi,alıcınızın ayarlarıyla ne çok oynandı. Sol olsun sağ cenah olsun. Aslolanın vatan olduğu unutuldu. Hatta vatanperverlik faşistlik olarak nitelendirilmeye başladı. Gençlik cihangir solcusuna büründü. Sağ merkezini yitirdi. Ulusal çıkarları herşeyin üzerinde tutmak,ne mutlu Türküm diyene demek,tek dil tek millet tek bayraktan yana olmak ırkçılık faşistlik demekse tüm bu yaftalamarı onurla kabul ediyorum. Nazım Hikmet'i bile anlamamışsınız eyy solcu arkadaşlarım o daha büyük faşo demek. Budapeşte radyosuna verdiği röportaja bakın isterseniz,ben kitap okuyamam falan derseniz. Ki dersiniz bilirim.sağ tandanslı olduğunu iddia eden dostlar vatan elden gidiyor farkında mısınız? Meclisteki partilerin hayati olan hemen her konuda hemfikir olduğunu görmez misiniz.neyse metroda eve dönerken yazıyorum burada kesip bir video paylaşıyorum.evet öfkeliyim ama benim öfkemin Nihat abininkiden bir farkı yok.saygılarımla...


7 yorum:

  1. Face ve instagram hesabımı kapadım. Burasıda yakındır. Sosyal ağlardan kurtulana ne mutlu.

    YanıtlaSil
  2. Face ve instagram hesabımı kapadım. Burasıda yakındır. Sosyal ağlardan kurtulana ne mutlu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ani bir karar mı ? Ama nedenn? Bari burası kalsın :(

      Sil
  3. Bir çok nedeni var. Burasının akibetini ise bilmiyorum.Sağol telve😊

    YanıtlaSil
  4. Sem onu bırak yazıya yorum yap,videoyu izle falan 😊

    YanıtlaSil
  5. Nihat Genç'in bu videosu kaç yıl önce ki bir program sanırım. Ama
    değişen bir şey yok, öyle haklı ki..

    YanıtlaSil
  6. Evet taa skytürk zamanlarından serdar akinan'la beraber.sonrası art,halk ve nihayet en doğru adres ulusal kanalda

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...