1 Mart 2017 Çarşamba

Mesudiyeli Mesut abi yalnız değilsin


Belki gene her seferinde olduğu gibi beyhude yere kaygılanıyor ve günümü zehir ediyorum. Üstelik ne için, iki gün sonrası, yani henüz gelmemiş olan gelecek için. Tüm ömrüm gelecek kaygısı ile geldi, geçti, geçiyor… Bilmekle yapabilmek öyle farklı şeyler ki, yapamadıktan sonra neye yarar bilgi? Müthiş bir yılgınlık içerisindeyim, göz kapaklarımla zıtlaşıyorum iki saattir, kapanmak için direnseler de muvaffak olamıyorlar. Anama bugün biraz açıldım da, oğlum biz şehir insanı değiliz artık diye yanıtladı. Böyle ahlaksız, yalan dolanın tavan yaptığı bir kent bizi dışarı kusuyor artık, dürüstlüğümün efendiliğimin, iş olsun, özel hayatta olsun etrafımdaki insanları rahatsız ettiği öyle aşikâr ki… Nerden aklıma geldi, hani Mesudiyeli mesut’un hüzünlü uyanışını yaşıyorum ve üstelik piyango falan da vurmadı bana. Ah be anacığım keşke şehri terk etmekle sıyrılabilsek bu yozlaşmışlık, kokuşmuşluktan. Sosyal bilimci Hobbes’in ünlü deyişi gibi : “insan insanın kurdudur.” Sanıyorum yakın tarihte dünya bu defolu türden tümüyle kurtulacak ve bunu insanın bizatihi kendisi yapacak. Zor olacak ama hayatımı idame ettirebilmek için bu türle zoraki haşır neşir olmalı ve giderken, geriye onlara şamar olur umuduyla bırakabileceğim kadar eser bırakmalıyım. Gene de mensubu olduğum tür ve genetik mirasçılarıma karşı kodlarıma işlemiş olan, türümü devam ettirme kaygısı yaşadığım yadsınamaz. Hani çoğunuz bilmez belki, bir gemi batıyor diyelim, filikalara öncelik çocuk ve kadınların konulması sırf bu kaygıdır derinlerde yatan.

Amma çok sigara içtim bu gece ve henüz benim için gece bile denmez bu saatlere. TRT İzmir Kent radyosunu dinliyorum sabahtan beri. Pikselden ibaret olsa da sizleri görmek istemiyorum sanırım, en azından bugün. Hem sunucuların ve çoğunluk edebiyatçı konuklarının dingin sesi, özlemini duyduğum bir şeyi anımsatıyor bana, sükûn… Çok değil on onbeş sene evvel Beyoğlu’nun o keşmekeşinde nasıl turluyordum, sabahlara dek rock barlarındaki gürültüye kulaklarım nasıl isyan etmiyordu.  Yaş almakmış peh! Ne komik bir cümlecik. Yaş alınmaz, bildiğin yaşlanılır yahu. Edilgen bir durumdur bu ve yaşlanıyorum işte güzel güzel… Radyo 3’ün klasik müzikleri eşliğinde ise bu edilgen durum, oh ne ala doğrusu.


Gelelim kadınlara, hani daha iyi anlaşmam olası hemcinslerimle bile iki sohbetin belini kıramazken, sanırım sizlerle hiç anlaşamayacağım. İşte bu noktada lanet olsun bazı fiziksel ihtiyaçlar diyorum. Yalnız böyle anlar da adult video sektörü imdadıma koşuyor, sağ olsun. İşte böyleyken böyle sayın okur, daha fazla yazıp ne sizin içinizi karartayım, ne kendiminkini. Zaten birkaç güne geçecek bir ruh deviniminin yazdırdıkları bunlar. Yaz geldi mi, çiçekler yeşillendi mi ve siz kadınlar cüretkârca dolaşmaya başladı mı geçer hepsi. Cüretkâr hanımlar iyi ki varsınız, Allah sizden razı olsun diyor ve bu yazıyı burada noktalıyorum. Sevgiyle kalın… 

13 yorum:

  1. :)

    İş hayatimi sonlandirma sebebimdi bu ahlaksizliklar, vahşi yarış. ... ama şimdi bazen direnip savaşsa miydim diye düşünüyorum da. Başka yollardan savaşıyorum elbet. Neyse işte. Karamsar olmamak için de savasiyoruz bizler. Geleceği fazla dusunmemwli bir de.
    Curetkar hanimlara bir selam da benden olsun :)
    Seneye kalmaz buradan düğün davetini okuyacagimdan da eminim. Hatirla bunu o zaman:)

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Bir de iyi ki böyle annelerimiz var.

    YanıtlaSil
  4. İki gün sonrası tedirginliğim aslında tam da bu Narda. İş başı nihayet,yani kolum iyileşti,sormuşsun ya ;)
    Peki Narda ne yapıyor,nasıl geçiniyorsun? Hani varsa farklı bir yolu anlat n'olur. Çalışmak değil ama insanlar,maruz kaldıkların çok yorucu. Pes etmek istemem elbette,ama mücadele yoksunuyum bu güruha karşı..
    Evlenmek,çok mu çaresiz konuşmuşum adult madult derken :)belki haklısın kimbilir. Hani tek derdim o olsa inan sanırım zorlanmam ;) ama...ne bileyim işte :))
    Evet,analar bir tanedir,siz kadınların çok büyük çoğunluğu bi tanesiniz. Homosapiens'in yontulmamış defolu türleri erkek cinsi zaten. İyi geceler...

    YanıtlaSil
  5. Çok sevindim iyileştiğin için.

    İş hayatında "onların" anladığı dilden konuşmak ve yapmak lazım galiba. İşini iyi yapıp karşılarına bunun haklı gururu ve üstünlüğüyle çıkıyorsun ama o ayak oyunlarına karşı sürekli uyanık olmak büyük enerji istiyor benim gibiler için:)

    Mutlaka çalışıp üretmeli ama insan. Nerede olursa olsun üretmeli...

    Özel ders veriyorum ben zaman zaman. Zaten kitap dosyaları büyük vaktimi alıyor. Valideyle geçinip gidiyoruz işte:) Gerçi düğün yaklaştı, yeni bir düzen beni bekliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh bilmiyordum,çok sevindim. Allah tamamını erdirsin.hep mutlu olun inşallah

      Sil
  6. Homosapiens'in yontulmamış defolu türleri erkek cinsi zaten :)
    demişin ya kesinlikle katılıyorum. kas gücüne gerek olmasaydı
    olmasa da olurdu bu ırk :)
    günümüzde doğrusu kafa dengi arkadaş bile bulamazken evlenmek, hayat arkadaşı
    edinmek çok zor. bu yönde şanslıyım ama senin gibi olan yakın arkadaşlarım
    içinde ayrı üzülüyorum.
    fazla sigara içme yine de , hatta bırak. zor olsa gerek gerçi.birazda sabret bu havalar bizi böyle depresyonda tutuyor.

    YanıtlaSil
  7. Keşke ironi olsaydı ama erkeklerin durumu gerçekten öyle. Harari'nin sapiens'ini tavsiye ederim bu arada.
    Buket yahu ben sana yorum yapıyorum,yayınlaman önemli değil ama umarım ulaşıyordur. Ve umarım bulurum öyle birini inşallah 🙏
    Şimdi senin cuma yazını okumaya :))

    YanıtlaSil
  8. Şehir de kim oluyormuş, kim kimi kusuyormuş? Valla sen öyle bir kusarsın ki tasını tarağını toplayıp gidesi gelir şehrin :) (amma kusma muhabbeti oldu)

    Şaka bir yana şehir belli yaşa kadar çekiliyor.. sonrasında atlayıp benim gibi kendine köy arayıp buluyorsun :) 1 dönümlük bahçede sana da bir yer yaparız merak etme.. hem bak köyden de bir kız garanti :)

    YanıtlaSil
  9. Bak vallah gelirim abla,söz verme istersen :) ki beni cezbeden bir dönümlük bahçe oldu ;)
    Promosyon olarak bi kız da olur elbette :)
    Ya aşkolsun abla,hayali bile mutlu etti beni. Bu da kafi n'apalım.

    YanıtlaSil
  10. Çok uzun süredir hayallerle mutlu olmuştum Balthus ama sen sonuca bak ;)

    YanıtlaSil
  11. Merhabalar.
    Ben bu yazının sigara bölümünden başlamak istiyorum. Ben de sigara tiryakisiydim ve bilgisayarın başında iken ne kadar sigara içtiğimin farkına bile varmazdım. O sıralarda evlerde çok rahat bir şekilde sigaralarımızı içiyorduk. Günlük sigara tüketimim iki paketin üzerindeydi. Hanım da içiyordu bir paket, etti üç buçuk paket sigara. Bu güne göre, o zamanlar sigara ucuzdu. Yani tiryakilerle uğraşan yoktu. Ancak, emekli maaşımın üçte birini sigaranın götürmesi üzerine bir hesap kitap yaptık ve sağlığımız için değil de parası için sigarayı bırakmaya karar verdik ve Haziran 2006 yılından beri sigarayı bıraktık. İyi ki de bırakmışız. Aksi halde bugün hala sigara içiyor olsaydık; ben üç paket, hanım da iki paket, etti mi beş paket sigara, bugünkü rayice göre 15x5=75 TL. Aylık 75x30=2.250 TL. Benim emekli maaşım 2.950 TL. Daha önceleri ben de alkol tüketirdim. Artık alkol hesabına hiç girmeyeceğim ve ben de bundan sonrası için susacağım. Nereye kadar bilemiyorum?..

    Cenab-ı Hakk, tiryakilerin yar ve yardımcısı olsun. Alkol ve sigara tüketen arkadaşlarımın hepsi, kendi alkolünü kendileri imal ediyor ve sigaralarını da ucuz tütünlerden kendileri sarıyorlar. Aksi halde evin yolunu şaşırıyorlar.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
  12. Merhabalar.
    Mesudiyeli Mesut filmini kaç kez izlediğimi hatırlamıyorum. Ancak, paranın ne kadar tehlikeli bir araç olduğunu, faydasından çok zararı olduğunu her defasında yüzümüze bir tokat gibi çarptığını görmemek için kör olmak gerekiyor. Diğer ihtiyaçlarımız gibi, paranın da fazlası insana zarardır. Aksini iddia edenler olabilir, ama gerçek budur.

    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...