11 Ekim 2017 Çarşamba

hmmmfff!!


Cıkk! Döneceğim demiştim ama yazamıyorum,elim gitmiyor.Bu gidişatın sonu iyi değil dostlar. Adım adım sona yaklaşıyoruz,insanoğlunun bu şekilde devam edebilmesi imkansız. Kendi adıma rahatlıkla söyleyebilirim ki hiç birinizi anlayamıyorum artık. Hal böyle olunca sıkıntı bende olsa gerek di mi ? Her anım uyum sağlamaya çalışmakla geçiyor ama çok eğreti duruyor olacak ki bende, kabak gibi sırıtıyorum. Gençleri anlayamıyorum,kadınları anlayamıyorum,hemcinslerimi anlayamıyorum. Şimdi düşündüm de çocuklar,onlar sadece, onlar bunun dışında. Herbiriniz öyle tutarsız,öyle riyakarsınız ki ve kötüsü bunun farkında bile değilsiniz. Bir şeyler oldu size,öyle olmalı. Kafanız çok karışık,kavramlara hakim değilsiniz,bir ideolojiniz yok ya da daha kötüsü ait olduğunuzu düşündüğünüz siyasi ve yaşamsal tarzın tümüyle zıttında duruyorsunuz çoğunluğunuz ve gene farkında değilsiniz. Aslında yazdıkça dimağım açılıyor, galiba günümüz insanının tek derdi varolmak, güç sahibi olmak, ya da gücün hemen yanında olmak. Bu uğurda da rahatlıkla dini inançlarınız olsun,ahlaki ölçütleriniz olsun kolaylıkla hacamat edebiliyorsuz. En güzel araba,en güzel hatun,para,kariyer vesaire... İtinayla herbişeyin üzeri çizilir efendim,çiziyorsunuz da. Ancak tekrar ediyorum bunun ayırdında bile dğilsiniz. Yok devam etmek istemiyorum. Son aylarda instagram da sanırım daha efektif bir şekilde ifade ediyorum kendimi. İsteyenler için adresim : @profesyonelkaybeden (kusura bakmayın sanırım bir süre daha beklemeliyim yazmak için) MUTLU YARINLAR....

7 yorum:

  1. Çekip gittiğin için ya sen daha suçluysan? Farkında olmayanlarımızdan birini bile uyandırsan/ aydınlatsan, belki üç beş kişinin de farkındalığı artar ...
    Bu seninki kaçmak değil de ne?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her akşam mesai dönüşünde köşedeki çay ocağında yolumu gözleyen 10a yakın genç var. Görevimi layıkıyla ifa ediyorum telve abla.Kaldı ki süre istedim bir yere kaçtığım yok yani :)

      Sil
    2. Burada on kişi değil, onlarca kişi var ama ;(

      Sil
  2. Bir blogger arkadaşımızı daha sosyal ağlara kurban verdik desene!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burası da sosyal bir ağ yahu sevgili sybelinka ;)

      Sil
  3. Aslında çoğu kişi senin gibi düşünüyor ve terk-i diyar eyliyor Balthaus
    Üzücü ama genel havası böyle blogger aleminin bu aralar. Bekleyip göreceğiz bakalım :)

    YanıtlaSil
  4. aa hep böyle yapıyorsun Balthus, gittim gideceğim diyorsun
    ama gidemezsin sen gitmemelisin. biz burada bir kaç kişi hep olacağız hep yazacağız
    belki de beraber yaşlanacağız :) valla böyle hayallerim var
    blogların modası geçti ama kalan üç beş kişiye de kaybetmek
    istemiyorum .

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...